۱۷ فروردین ۱۳۹۲، ۱۳:۲۱

حاتم نژاد خبر داد:

تولید 45 نوع محصولات زراعی و باغی در جویبار

 تولید 45 نوع محصولات زراعی و باغی در جویبار

جویبار - خبرگزاری مهر: مدیر جهاد کشاورزی جویبار گفت: : بیش از 45 نوع محصول زراعی و باغی در جویبار تولید می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، سلیمان حاتم نژاد پیش از ظهر شنبه در جلسه شورای اداری جویبار با اشاره اقدامات صورت گرفته در شهرستان در سال گذشته اظهار داشت: بیش از 45 نوع انواع محصول زراعی و باغی با ضریب 1 و 45 صدم درصد سطح زیر کشت محصولات با کیفیت و بسیار مطلوب در شهرستان تولید می شود.
 
وی سطح زیر کشت محصولات شهرستان را 21 هزار هکتار عنوان و افزود: بیش از 85 درصد زمین های شهرستان به کشاورزی که عمده محصولات آن برنج، گندم ، جو، سویا، کلزا ، سبزی و صیفی جات است، اختصاص داشته است.
 
حاتم نژاد به کارگروه توسعه بخش کشاورزی شهرستان اشاره و اذعان داشت: در سال گذشته 134 طرح توسعه بخش کشاورزی در بخش های گیاهی، دامی ، شیلات و مکانیزاسیون کشاورزی با اعتبار 7 میلیارد و 760 میلیون تومان اختصاص یافت.
 
وی اظهارداشت:  دو طرح استانی با اعتبار 3 میلیارد تومان در حال اجرا بوده که در مجموع ، 20 درصد اعتبارات کارگروه کشاورزی مازندران با رقم معادل 10 میلیارد و 760 میلیون تومان مربوط به این شهرستان است.
 
حاتم نژاد باتوجه به تغییرات کاربری اراضی تاکید کرد: تمامی تغییر کاربری باید بامجوز جهادکشاورزی باشد که در این راستا درسال گذشته 68 مورد تغییر کاربری غیرمجز صورت گرفته که در این خصوص برای همگی آنان پرونده به مراجع ذیحساب ارسال گردید.
 
وی بیان داشت: پروژه بانک جهانی بیش از یک میلیارد و 300 میلیون تومان برای احداث کانال لایینیگ 21 کیلو متر دو روستای گل محله و کردکلاء تخصیص یافت.
 
حاتم نژاد همچنین از اختصاص یک میلیارد برای ایستگاه پمپاژ، کانال لایینیگ و برق رسانی در سال گذشته خبرداد.

 

کد خبر 2026572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha